Obchodní podmínky

MATA Cleaning Services
www.mataclean.cz

Title

Poslední aktualizace: 15.07.2025

1. Základní informace

2. Objednávka služeb

3. Ceník a platební podmínky

4. Změna nebo zrušení termínu

5. Poskytování služeb

6. Reklamace a spokojenost

7. Odpovědnost a pojištění

8. Ochrana osobních údajů

9. Závěrečná ustanovení

10. Kontakty

1. Základní informace

Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi společností Kvalimax Clean s.r.o., IČO: 23488204, se sídlem Světova 523/1, 180 00 Praha - Libeň (dále jen „poskytovatel“) a zákazníkem, který si prostřednictvím webu www.mataclean.cz nebo jinou formou objednává úklidové služby.

Objednáním služby zákazník potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

2. Objednávka služeb

- Objednávka se provádí přes webový formulář, e-mailem, telefonicky nebo přes sociální sítě.

- Po přijetí objednávky obdrží zákazník potvrzení – tím dochází k uzavření smlouvy o poskytnutí služby.

- V případě pravidelného úklidu se uzavírá rámcová dohoda s individuálně nastavenými podmínkami.

3. Ceník a platební podmínky

- Ceny jsou stanoveny individuálně dle rozsahu služeb, typu objektu a četnosti úklidu.

- Orientační ceník je uveden na webu a není závazný.

- Platba probíhá po provedení úklidu – hotově, převodem nebo dle dohody.

- V případě pravidelných služeb lze vystavit měsíční fakturu se splatností do 7 dnů.

4. Změna nebo zrušení termínu

- Termín lze bez sankce zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin předem.

- Při zrušení služby méně než 24 hodin předem si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek až do výše 50 % ceny služby.

- V případě, že nelze službu poskytnout z důvodu vyšší moci (např. nemoc personálu), bude zákazníkovi nabídnut náhradní termín.

5. Poskytování služeb

- Zákazník je povinen zajistit přístup do objektu a základní provozní podmínky (voda, elektřina).

- V případě neumožnění vstupu na místo úklidu bez předchozího zrušení se služba považuje za poskytnutou a bude účtována.

- Úklid probíhá dle domluveného rozsahu, přičemž zákazník má možnost specifikovat své priority.

6. Reklamace a spokojenost

- Kvalita služeb je pro nás klíčová – v případě nespokojenosti nás, prosím, kontaktujte nejpozději do 24 hodin od provedení úklidu.

- Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, nabídneme buď bezplatné odstranění nedostatků, nebo slevu.

7. Odpovědnost a pojištění

- Naši pracovníci jsou profesionálně vyškoleni.

- Případné škody způsobené při úklidu hradíme, pokud byly prokazatelně zaviněny naším personálem.

- Zákazník je povinen upozornit na cenné nebo křehké předměty, které vyžadují zvláštní zacházení.

8. Ochrana osobních údajů

- Veškeré osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s GDPR.

- Slouží výhradně pro účely poskytování služeb a nejsou předávány třetím stranám bez souhlasu.

- Více informací najdete v našich Zásadách zpracování osobních údajů.

9. Závěrečná ustanovení

- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek.

- Vztahy se řídí právem České republiky.

- Případné spory se snažíme řešit především dohodou. Pokud to není možné, bude věc předána příslušnému soudu.

10. Kontakty

📧 E-mail: kvalimax.clean@gmail.com
📞 Telefon: +420 777 573 374
🌐 Web: https://mataclean.cz